onsdag 26 november 2008

Damn it...



Åhh, jag blir så irriterad på den tankspridda sidan av mig! Nu har jag tappat mina nycklar. De är puts väck. Jag låste upp min cykel då jag var färdig på SATS och cyklade direkt hem. När jag skulle leda in cykeln i förrådet var nycklarna borta. Inte i jackfickan, inte i väskan, inte i träningspåsen. Ingenstans! Jag cyklade t.o.m. tillbaka samma väg till gymmet för att se om de låg någonstans efter vägen eller på den plats där min cykel stått parkerad men jag kunde inte hitta dem. Så nu är jag en nyckelknippa fattigare, suuuck! Jag hoppas innerligt att någon vänlig själ hittat nycklarna och lämnar in dem till polisen, skall ge det några dagar innan jag går dit och ser efter. Förstår verkligen inte hur det gick till, de måste ha hoppat ur jackfickan under cykelturen för det var onekligen en ganska skumpig färd då vissa delar av vägen var spårig och väldigt ojämn. Skitsnö. Skitnycklar som smiter på det här sättet. Skit, skit, skit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar